Клієнти Intercomp Global Services високо оцінили якість послуг компанії

Компанія Intercomp Global Services підвела підсумки щорічного дослідження задоволеності Клієнтів:

90% Клієнтів готові знову вибрати Intercomp як провайдера аутсорсингових послуг,
80% - готові рекомендувати Intercomp своїм партнерам.

Міжнародна аутсорсингова компанія Intercomp Global Services (Intercomp) надає послуги з розрахунку заробітної плати, ведення бухгалтерії і кадрового діловодства з 1994 року. В даний час Intercomp обслуговує більше 500 Клієнтів в 34 країнах світу. Компанія Intercomp високо цінує взаємини зі своїми Клієнтами і щорічно аналізує ступінь їх задоволеності якістю послуг.

За наслідками дослідження 2010 року, середня оцінка задоволеності Клієнтів всіх офісів Intercomp склала 8,8 з 10 можливих. В порівнянні з результатами минулого року загальний рівень задоволеності послугами Intercomp виріс на 6,2 %.

Клієнтам Intercomp було також запропоновано відзначити, які чинники при передачі процесів на аутсорсинг є для них найбільш істотними і важливими. 77% з опитаних відзначили якість виконання функцій, 56% - безпеку і конфіденційність даних,52% - забезпечення безперервності процесів. 29% Клієнтів відзначили також можливість скорочення витрат. Серед інших чинників були виділені: своєчасність надання послуг, відповідність вимогам локального законодавства, перенесення відповідальності на провайдера, висока ефективність і гнучкість у вирішенні завдань.

«Результати дослідження надзвичайно важливі для нас. Завдяки цьому зворотному зв'язку від наших Клієнтів ми заповнимо ті прогалини, які були виявлені, і гарантовано поліпшимо якість надання наших послуг. Безумовно, Intercomp продовжить удосконалювати якість своїх послуг для задоволення потреб наших Клієнтів», - прокоментувала президент компанії Intercomp Шері Салліван.




Джерело:
©Прес-служба Intercomp Global Services