Група компаній Intercomp успішно пройшла сертифікацію за міжнародним стандартом    ISO 9001: 2008

У вересні 2013 року в групі компаній Intercomp був проведений сертифікаційний аудит системи менеджменту якості, що діє в компанії, метою якого стало підтвердження відповідності діяльності Intercomp вимогам найбільш авторитетного міжнародного стандарту ISO 9001:2008, який гарантує високу якість послуг, що надаються.

В якості сертифікаційного органу виступила компанія AFNOR Group (France ), що входить до п'ятірки провідних світових органів зі стандартизації та сертифікації.

У рамках підготовки до сертифікаційного аудиту була затверджена Політика в області якості, що відображає лідируюче положення Intercomp на ринку послуг фінансового і кадрового аутсорсингу та містить зобов'язання керівництва перед клієнтами, співробітниками та акціонерами щодо забезпечення незмінно високої якості послуг. 

Також проводилися внутрішні аудити продукції на відповідність законодавству та аудити процесів на відповідність вимогам стандарту ISO 9001. Були створені нові та актуалізовані старі нормативні документи, оптимізовані технології роботи, розроблена і впроваджена система управління невідповідностями. Організована робота Комітету з якості та його Бюро як головного колегіального органу управління якістю робіт, які виконує Intercomp. 

За результатами сертифікаційного аудиту система менеджменту якості групи компаній Intercomp була визнана такою, що відповідає вимогам стандарту ISO 9001:2008 для наступних областей: фінансовий та кадровий аутсорсинг для комерційних і бюджетних організацій.

AFNOR відзначив високий рівень клієнтоорієнтованості Intercomp, що виражається в прагненні враховувати всі потреби та обґрунтовані побажання клієнтів.

Сертифікат виданий 23.10.2013 р. і діє до 23.10.2016 р., в реєстрі сертифікатів AFNOR - № 2013/57234.1.

«Проходження даного аудиту підтвердило, що діяльність Intercomp та процеси управління якістю відповідають міжнародним стандартам і наша компанія рухається у вірному напрямку. Настільки високий результат став можливим завдяки гармонійному розвитку Intercomp як відносно партнерів, так і всередині компанії. Отримання сертифікату ISO сприяє зміцненню іміджу і планомірному розвитку Intercomp, а також допомагає подальшій стандартизації та вдосконаленню управління якістю». - Сергій Бучин, Генеральний директор Intercomp.

«Рішення про сертифікацію ознаменувало собою завершення етапу річної роботи всіх підрозділів компанії в рамках реалізації проекту з оптимізації корпоративної системи управління.

Аудит проводився на чотирьох «майданчиках» - в наших офісах в Москві, Рязані, Нижньому Новгороді та Санкт-Петербурзі («майданчики» обиралися в паризькому офісі AFNOR). Аудитори проінтерв’ювали понад півсотні наших співробітників, перевірили їх знання в сфері нормативної документації, порядку ведення робіт і різних облікових записів.

У ході аудиту всі опитані працівники змогли продемонструвати свій професіоналізм, хороші знання зовнішньої і внутрішньої нормативної документації, високий рівень дисципліни.

Жодної невідповідності в діяльності з організації та ведення робіт з боку Intercomp аудиторами виявлено не було». - Андрій Козлов, Керівник відділу організаційного розвитку та методології Intercomp.

Про Intercomp

Компанія Intercomp надає послуги фінансового і кадрового аутсорсингу в Росії та СНД протягом 19 років, допомагаючи клієнтам забезпечувати високу ефективність бізнес -процесів. Сьогодні Intercomp об'єднує більше 600 фахівців у своїх офісах у Москві, Санкт-Петербурзі, Нижньому Новгороді, Рязані, Києві, Алмати та Астані, гарантуючи високий рівень обслуговування у всіх регіонах присутності. Intercomp є беззмінним лідером рейтингів «Експерт РА» серед найбільших компаній в галузі фінансового та кадрового аутсорсингу.