Ділянки бухгалтерського обліку по взаєморозрахунках з постачальниками та підрядниками, а також з покупцями та замовниками вимагають пильної уваги бухгалтера, оскільки будь-які помилки в даних обліку призведуть до вкрай несприятливих наслідків у разі їх виявлення контролюючими органами.

Облік взаєморозрахунків з постачальниками та підрядниками
Якщо у вашій компанії:
  • Великий документообіг з контрагентами.
  • Відсутні автоматизовані системи контролю дебіторської та кредиторської заборгованості.
  • Високе завантаження фахівців фінансової служби.
  • Регулярні помилки в даних обліку ускладнюють коректну підготовку звітності.
Скористайтеся ефективним рішенням Intercomp Україна з обліку взаєморозрахунків з контрагентами.

Склад послуги
Рішення Intercomp Україна включає:
  • Логістику збору і контролю первинної документації. 
  • Документальний супровід реалізації товарів і послуг. 
  • Введення даних за господарськими операціями в 1С та контроль результатів. 
  • Контроль надходження грошових коштів від покупців і замовників.
  • Здійснення розрахунків з постачальниками та підрядниками. 
  • Розрахунок відповідних податків та підготовку податкових декларацій.