Intercomp Україна пропонує оптимізувати витрати Вашої компанії шляхом передачі функції бухгалтерії з обробки авансових звітів на аутсорсинг. Авансовий звіт застосовується для обліку грошових коштів, виданих підзвітним особам на адміністративно-господарські витрати. Обробка авансових звітів - це трудозатратний процес, він віднімає невиправдано багато часу і ресурсів бухгалтерського відділу компанії.

Склад послуги
Послуга з обробки авансових звітів включає в себе:
  • перевірку авансових звітів на відповідність як українському законодавству, так і внутрішнім політикам і нормам компанії;
  • перевірку наявності супровідної документації;
  • передачу даних авансового звіту для розрахунку заробітної плати (відшкодування витрат, утримання авансів і оподатковувані суми);
  • підшивку авансових звітів у файл;
  • формування файлів за формою клієнта (відповідно до шаблону, наданого клієнтом) для завантаження в корпоративну систему обліку клієнта;
  • внесення даних по авансовим звітам в корпоративну систему.
Перелік послуг може бути адаптований під потреби і процедури роботи бухгалтерії клієнта.

Додаткові можливості
  • складання авансових звітів;
  • складання документації обґрунтування витрат на бензин (маршрутні листи);
  • складання документації про представницькі витрати;
  • складання документації про відрядження.