Контакти
Довіра, заснована на досвіді
Публікації
15.06.2015

Особливості оформлення та обліку додаткових витрат на відрядження в разі затримки чи скасування авіарейсу або потяга

Для багатьох підприємств відрядження працівників є невід’ємною складовою їх господарської діяльності. Проте нерідко виникають ситуації, коли працівник унаслідок затримки чи скасування авіарейсу або потяга не може вчасно дістатися населеного пункту, до якого він був відряджений. У такому випадку підприємство несе додаткові витрати, пов’язані з відрядженням цього працівника. Розглянемо особливості документального оформлення та обліку цих витрат.
Детальніше
15.01.2015

Кадрове переміщення. Оформлення в 1С

У процесі фінансово – господарської діяльності підприємства виникають обставини, які потребують зміни умов трудового договору, зокрема, переведення або переміщення працівника на іншу роботу.
Тема переведення та переміщення чи не найактуальніша в трудовому законодавстві. З цього приводу виникає багато проблемних питань, оскільки як при переміщенні, так і при  переведенні, умови праці певною мірою змінюються. В деяких випадках помилки у визначенні цих понять призводять до трудових спорів. В даній  статті ми торкнемося загальних характеристик переведення та переміщення та покажемо як відобразити кадрове переміщення в програмі 1С.
Детальніше