Контакти
Довіра, заснована на досвіді

Intercomp повідомляє про завершення ребрендингу

19.08.2013

Ребрендинг Intercomp проведений в рамках реалізації маркетингової стратегії, що відображає ідею прогресивного розвитку компанії; сформульовані бачення і місія, відповідають цій ідеї. Зміни торкнулися всіх візуальних і вербальних елементів бренду, фірмового стилю і сайту.

«Щоб виконати поставлені задачі, ще влітку минулого року ми розпочали підготовку до ребрендингу. Intercomp було необхідно зробити черговий, логічний крок у своїй еволюції. Закріпитися у свідомості споживачів як компанія - засновник практики фінансового та кадрового аутсорсингу в Росії та СНД, розвивати і адаптувати даний напрямок на ринках присутності, сформувати стійкий портрет компанії, яка задає вектор розвитку та визначає стандарти галузі - ось наше нове бачення на роки вперед. Сприяючи оптимізації процесів компаній, ми підвищуємо ефективність бізнесу та розвиваємо культуру менеджменту - так ми бачимо нашу місію. Наша мета - планомірний розвиток компанії, який буде забезпечений її релевантним позиціонуванням на сучасному ринку аутсорсингу бізнес-процесів, - розповідає Сергій Бучин, Генеральний директор Intercomp . - На шляху до досягнення цих амбітних цілей ми змінили ім'я компанії, скоротивши його до Intercomp. Відсутність додаткових елементів відображає наше прагнення до безпомилкової ідентичності».

«Ребрендинг символізує перехід на якісно новий рівень надання послуг і покликаний сприяти просуванню нових продуктів, що відповідає фазі росту транспарентності ринку і пошуку заходів з підвищення ефективності як в комерційному секторі, так і в бюджетних організаціях, - повідомляє Павло Ковель, директор з розвитку бізнесу Intercomp. - Останнім часом ми відкрили одразу кілька нових напрямків: Загальні центри обслуговування, ELC (Employee Life Cycle), надання послуг для бюджетного сектора. Упевнений, що чітке позиціонування компанії, що відповідає сучасним вимогам ринку до провайдера послуг аутсорсингу, сприятливо позначиться на розвитку нових рішень».

У ході ребрендингу відбулася глибока трансформація атрибутів бренду. Були розроблені нові стандарти оформлення всієї ділової документації, проведена адаптація фірмового стилю для інтер'єрних рішень. Це дозволить ще надійніше зміцнити новий образ Intercomp у свідомості партнерів, клієнтів і співробітників. Зміни, пов'язані з оновленням бренду, торкнуться всіх регіонів, в яких представлена ​​компанія Intercomp.

«Наш новий логотип - триколірний графічний знак, який формою нагадує одночасно і вістря олівця, і вершину конуса. Він має наступний зміст: ми робимо свою роботу настільки точно, що її можна порівняти з лінією, що проведена відточеним олівцем. Ми завжди актуальні - ми на вістрі», - розповідає Яна Семенова, керівник відділу маркетингу Intercomp.

Ось вже 19 років компанія Intercomp надає послуги фінансового і кадрового аутсорсингу в Росії та СНД, допомагаючи клієнтам забезпечувати високу ефективність бізнес-процесів. Сьогодні Intercomp об'єднує більше 600 фахівців у своїх офісах у Москві, Санкт-Петербурзі, Нижньому Новгороді, Рязані, Києві, Алмати і Астані, гарантуючи високий рівень обслуговування у всіх регіонах присутності. Intercomp є беззмінним лідером рейтингів «Експерт РА» серед найбільших компаній в галузі фінансового та кадрового аутсорсингу.