Контакти
Довіра, заснована на досвіді

Intercomp - команда професіоналів, які володіють великим досвідом роботи в галузі аутсорсингу бізнес-процесів і забезпечують ефективний розвиток компанії у всіх регіонах присутності.

Ілля Пантелеєв

Ілля Пантелеєв - Генеральний Директор Росія та СНД

Професійна діяльність Іллі Пантелеєва пов'язана з сервісом, консалтингом і фінансовим менеджментом. До приходу в компанію Intercomp Ілля більше 12 років очолював консалтингові практики провідного російського системного інтегратора - групи компаній «Систематика», був генеральним директором консалтингових компаній, що входять в групу: «АНД Проджект», TopS BI, Tops Consulting. 

До початку кар'єри в індустрії сервісу та аутсорсингу Ілля працював фінансовим директором у виробничому секторі економіки - у ВАТ «Завод Систем Програмних Управлінь», а також в ряді інвестиційних банків. Ілля Пантелеєв закінчив Ленінградський Політехнічний інститут (СПбДТУ).
Микола Курносенко

Заступник Генерального директора Росія та СНД

Микола Курносенко є партнером компанії та відповідає за фінансову стратегію компанії, управління ліквідністю офісів, фінансовий контроль, аналіз і планування, систему управління рентабельністю бізнесу та фінансове забезпечення інвестиційних проектів, а також взаємодію з контролюючими державними органами. 

У 2007 році почав кар'єру в компанії Intercomp на посаді фінансового контролера. 

У 2011 році зайняв позицію фінансового директора Intercomp. 

У 2013 році призначений Генеральним директором Центру Бухгалтерського Обліку, що відповідає за напрямок реалізації державних замовлень. 

З 2015 року призначений Заступником Генерального директора з економіки та фінансів Intercomp Росія та СНД. 

Закінчив Московський державний інститут міжнародних відносин, факультет міжнародних економічних відносин. Проходив стажування в контрольно-рахункових органах РФ і держкорпораціях. 

У 2009 році пройшов підготовку за програмою Certified Management accountant (US Institute of Management Accountants), а також отримав Диплом за МСФЗ МДУ (УМЦ професійних бухгалтерів і аудиторів А.Д. Шермета). 

Має ступінь MBA Академії народного господарства за спеціальністю «Підприємництво та управління компанією».
Катерина Овчинник

Директор з персоналу
Росія та СНД

Катерина Овчинник приєдналася до команди Intercomp в 2011 році на посаді директора з персоналу. Свою кар'єру в галузі управління персоналом Катерина почала в японсько-американськiй корпорації Topcon, де пройшла шлях від менеджера з персоналу до керівника служби персоналу. Катерина має більш ніж 10-річний успішний досвід роботи у сфері управління персоналом і до приходу в Intercomp займала позиції директора з персоналу у ВАТ «Інвестиційний Банк« ТРАСТ» та ЗАТ «Тойота Банк».

Катерина закінчила Московський психолого-соціальний інститут за спеціальністю «Клінічна психологія». Потім пройшла підвищення кваліфікації в Московській Міжнародній Вищій Школі Бізнесу «МІРБІС» за спеціальністю «Управління персоналом» і здала іспит Institute of Commercial Management (ICM). У 2010 році закінчила практичне навчання за спеціалізацією «Стратегічне управління персоналом» у London Metropolitan University (Великобританія).

Лія Пекленкова

Заступник Генерального Директора Росія та СНД

Лія Пекленкова відповідає за планування, розробку та впровадження корпоративної стратегії динамічного зростання бізнесу Intercomp в Росії та СНД, поліпшення якості послуг, що надаються, для компаній-клієнтів, оптимізації процесів взаємодії підрозділів, розробку ефективної стратегії розвитку та політики ціноутворення для послуг компанії.

У 2005 році почала свою кар'єру в компанії Intercomp на посаді менеджера проектів у відділі бухгалтерських послуг.

У 2011 році призначена операційним директором компанії.

Здобула дві вищі освіти - закінчила Санкт-Петербурзький Державний Аграрний Університет за спеціальністю «Бухгалтерський облік і аудит» і Московський державний технічний університет ім. Н.Е. Баумана за фахом «Техніки і технології за напрямом «Інформатика та обчислювальна техніка».

Має Атестат професійного бухгалтера, проходить навчання в Kingston / ANE Executive MBA programmes.

Марина Макаренко

Директор офісу
Interсomp Україна

Марина Макаренко очолила київський офіс Intercomp у лютому 2013 року. Марина Макаренко відповідає за розвиток компанії в Україні, керівництво і координацію роботи співробітників офісу, поліпшення якості послуг та сприяння розвитку бізнесу клієнтів.

Кар'єру в Intercomp Марина розпочала в 2007 році на посаді Асистента Директора та пройшла шлях від Асистента до Менеджера проектів. За час роботи в компанії обіймала різні посади, приймала активну участь у відкритті українського офісу. Останні два роки Марина займала посаду Менеджера по роботі з корпоративними клієнтами. У загальній кількості під керівництвом Марини було впроваджено понад 70% аутсорсингових проектів в Україні.

До роботи в Intercomp Марина працювала на різних позиціях в освітній галузі та туристичному бізнесі.

Марина має вищу філологічну освіту, в 2008 році отримала додаткову вищу освіту в Академії Муніципального Управління м. Києва за фахом «Менеджер-економіст». Зараз Марина навчається за програмою АССА.

Як експерт в галузі аутсорсингу бізнес-процесів, Марина Макаренко постійно виступає на профільних заходах та семінарах, публікується в пресі.